خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

Unknown

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ب.ظ

چشم هایم را می بندم

و دهانم را از رؤیا پُر می کنم

به پشت خوابیده ام

و قلبم

سرم را تکان می دهد.

 

نگاه کن!

این شاخه درست دیوانگی های مرا دارد.

 

«بروسان»


فایل صوتی

نظرات  (۲)

  • علیرضا آیت اللهی
  • سلام صلا من که دیگر حال و حوصله بوکشیدن ندارم . آمدم سلامی بکنم و بروم ، همه اظهار نظر ها را بستی ! آی اختناق ! خوب شد ؟! .
    پاسخ:
    سلام از ماست پدرجان! عذر تقصیر دارم! هستند کسانی که در خصوصی پا روی پا و دل آدم می گذارند من فقط گوش هایم را می بندم بو کشیدن پابرجاست
    سلام پدرجان چه ربطی به این دارد که میگویند « فکر نان کن که خربزه آب است » فایل صوتی ؟!! شاید پیرمردهای 35 ساله داشته باشند . امٌا من دوبرابر سن دارم ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی