خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

162

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ب.ظ

تاریک ترین گوشه ی وجودم را نوری خیره کننده پر می کند.

برای انکار این رویا توانی فوق انسانی لازم است که من حالا ندارم.

در آن دور دست ها حجمی را می شناختم که از خود خالی بود و برای یک «او» تمام مفاهیم زندگی اش را تغییر داد. و حجم که به قالب درآید محصور شود و زشت شود و رسوای حجم ها.

به قالبت که درآمدم نه تو تاب آوردی حجم به قالب درآمده ام را و نه من  بی حرمتی به قالب تورا.

پس داستان شروع می شود و تمام می شود. بی آن که کسی به یاد داشته باشد که زمانی در دوردست ها حجمی بود که از خود خالی نبود.

نظرات  (۶)

با سلام دوست عزیز،وبلاگ خوبی داری،بهش بیشتر برس من هم گروه اینترنتی دارم،با کلی مطلب جذاب و قشنگ،هر کی عضو شده کلی از دوستاش هم آورده تو گروه ما و محیط خیلی شاد و پر از خنده ای داریم! البته گاهی هم غم داریم ولی کمه اگه میخوای بیای پیش ما به آدرس که گذاشتم سر بزن،منتظرتم
گوش دادم در خیابان یخ زده ی تاریک یک نفر گویی قلبش را مثل حجمی فاسد زیر پا له کرد...
پاسخ:
من بهش فکر نمی کنم
صلا خطرناک حرف می زنی قسمت تاریک وجودت که میل به خونریزی نداره، داره؟
پاسخ:
این وبلاگ منه! وبلاگ دکستر دوتا کوچه بالاتره
آخه به شکل عجیبی مثل هم حرف می زنید
پاسخ:
عجیب! نکته ش تو این کلمه س
وبلاگ دکستر رو خوب اومدی
پاسخ:
i do!!
......و هیچ حجمی همیشه خالی نمیماند !خوب بنگر !دیر یا زود...
پاسخ:
بوکشیده ام پدرجان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی