خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

Unknown

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۱۳ ب.ظ

توصدا نزن
بگذار من صدایت بزنم
نامت کوتاه است
از ته دلم شروع می شود
و تا به گلویم نرسیده تمام می شود.
قول می دهم نشنوی.


تو نگاه نکن
بگذار من نگاهت کنم.
همین گوشه ها می نشینم
جایی که نبینی

نگاه می کنم
ساعت که سه بار زنگ زد
خودم را می تکانم
و می روم
بی آوا
بی نگاه
بی توشه.

نظرات  (۸)

  • همه جا همین جاست
  • (▒)(▒)_______███☼███(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████_(▒)(▒)___██____████████_________██____███▒▒▄▒▒__________██____█▒▒▒▒▒▒___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)__________ __██____▒▒______(▒(▒)_____________██__▓▓▒▓_______█________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒_______________▓▓_▓▓_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓_______________▓▓_▓▓_______________▓▓▓▓_______________▓▓▓______█████████________██____██______█☼█____██
    پس این است عشق:اسکنه‌ی مجسمه‌ساز. و سنگ، که در تمام زندگی‌اشحتی یک کلمه بر زبانش نرفته‌است،ناگهانزیر آواز می‌زند.   شعری از میلان روفوس
    چقدر سبک بودبی حرف.
    تو که در روزگارت پر ز دردی، اگر نداری حسرت بگو قیمت چندی.... فروغ فرخزاد .
    پاسخ:
    ?
    تولد سوشیانتت هم مبارک ...
    پاسخ:
    متشکرم
    عاشقانه هایم را که بخوانی.بالا می اوریمک کوئین دیوانه با shame  ........هیچی
    پاسخ:
    چشم. متشکرم.
    من نظراتتون رو در وبلاگ ادبی اقای دکتر ایت اللهی می خوانم. نوشته هایتان را می خوانم وبلاگ شما خلوتی دارد بی ادعا، نویدیست  ازنور روشنایی ! موفق باشید
    پاسخ:
    متشکرم. شما هم موفق باشید.
    همه جا همین جاست چه باحاله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی