خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

Unknown

شنبه, ۳ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۴۴ ب.ظ

... چرا دیــــــــــــــوونــــــــــــــه ها از این که اونارو اونجا نیگر داشتن این قدر شاکی ان؟ اونجا آدم می تونه لخت و عور کف اتاق بخوابه, مث شغال زوزه بکشه, لنگ و لقد بندازه و گاز بگیره... اونقدر آزادی وجود داره که حتی سوسیالیستام به خواب ندیدن. اونجا آدم می تونه راجع به خودش بگه که خداس, یا مریم مقدسه, یا پاپ اعظمه, یا واتسلاو قدیسه; هرچند این آخری رو راه به راه طناب پیچ می کردن و لخت و عور می چپوندن تو انفرادی. یکی بود که عربده می کشید و می گفت اسقف اعظمه, اما تنها کاری که می کرد این بود که همه چی رو عوضی می دید, و یه کار دیگه م می کرد که بلانسبت, روم به دیوار, باهاش هم قافیه س... اونجا همه هر چی دلشون می خواست می گفتن, هرچی که سر زبونشون می اومد, عین پارلمان ... شرتر از همه یه آقایی بود که ادعا می کرد جلد شونزدهم لغتنامه است و از همه می خواست وازش کنن ... وقتی آروم گرفت که کردنش تو روپوش, خیال کرد دارن جلدش می کنن و خیلی ذوق می کرد...!

 

شوایک / یاروسلاو هاشک / با تصویر سازی: یوزف لادا / مترجم: کمال ظاهری


نظرات  (۶)

سلام صلا. من آیلینم. خوندمت . خوشم اومد . میتونم لینکت کنم؟ اجازه دارم؟
پاسخ:
سلام.مرسی. اگر دوست دارید حتما.
من جایی را دیدم که همه فکر می کردند اسقف العظمی هستند . سوسیالیست ها خیلی لیبرال بودند . لیبرال ها فکر می کردند سوسیالیست اند إ در یک توافق کامل  علیه اسقف العظمی بیانیه دادند . گفتند او فقط اسقف الاعظم است ! اسم شهرشان هم گذاشته بودند مدینه فاضله ! مگر مدینه را به فاضله فروخته اند ؟ و به فرض هم که فروخته باشند مگر فاضله بی فضل هم می شود ؟ این دیگر چه صیغه ای است ؟!!! از قم آمده است ؟...
پاسخ:
والا پدرجان من که نسل اندرنسل درویش زاده ام. وارد این جاهایی که می فرمایید نمی شوم. بین فضل و فاضل و فضله سرم گیج می رود.
راست کار خودمه!
پاسخ:
نیوش!
تایید می کنم
پاسخ:
منم
قشنگ شده
پاسخ:
تانک یو!!
  • حسن شفیعی
  • سلام شوایک سرباز پاکدل طنز هستی شروع جنگ ورود به جنگ . یادمان باشد به تاریخ کتاب در موقع خواندن توجه کنیم و حذفیات کتاب هم در نظر بگیریم.
    پاسخ:
    بله همینطوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی