خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

Unknown

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰۸:۴۷ ب.ظ

دریا

در سرزمین من عاقل است

مرزها را می شناسد

دستبند می زند

و به زندان می اندازد

هر موجی که سرکشی کند

سرش را در آب فرو می برد.

 

در سرزمین من

آب از آب تکان نمی خورد.

 

 

از غلامرضا بروسان

نظرات  (۵)

بهترین پستایی که می نویسی رو کامنتشو می بندی.
پاسخ:
هدف ندارم
من از سرزمین آآآآه آمده امسرزمین اندوه های بسیارهمین قتلگاه بی لبختندهمینجا که هیچگاه...هیچگاه نخندیم...
کما جان غصه نخور,برای پوست و مو ضرر داره.این تنها یکی از بیماری های دوست ماست.
پاسخ:
دقیقن مرض دارم
می بینی پسرم این جنرال طبیب هم هست!می تونی از وجودش نهایت استفاده رو ببری!!
پاسخ:
بردیم ننه خیلی وقته
اولین گام در معالجه بیماری تشخیصه.من تشخیصشو دادم معالجش با خودت.
پاسخ:
من رو می گی یا کمال؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی