خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

گفت و گوی من و نازی زیر چتر

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 

نازی: بیا زیر چتر من که بارون خیست نکنه.

می گم که خیلی قشنگه که بشر تونسته آتیشو کشف بکنه

و قشنگتر اینه که

یادگرفته گوجه را

تو تابه ها سرخ کنه و بعد بخوره.

راسی راسی ؟ یه روزی

اگه گوجه هیچ کجا پیدانشه

اون وقت بشر چکار کنه ؟

من : هیچی نازی

دانشمندا تز می دن تا تابه ها را بخوریم

چشم سگ که هم بیاد

موی گربه خیس بشه

لادن و نسترن رو گاو بچره

معناشون این می شه:

«علم ثابت کرده آهن پروتئین داره و پُر ویتامینه»

برای پاپای اعظم

نامه از دربار می آد

اون وقتش تو نیمه شب

وقتی پاپا با زنش دعواش بشه

آیه نازل میشه

صبح زودش تو کلیسا که بوی بلوط می ده

بعد از صرف ناقوس

می رسونن به حیوون و نبات که

«کُلُوا من فلزات»:

...

وقتی آهنا همه تموم بشه

اون وقت بشر

لباسارو می کنه و با هلهله

از روی آتیش می پره

نازی : تو جیبت دسمال کاغذی داری؟

من : نه جونی!

می خوای چی کار؟

نازی : می خوام اشکام سایه ی زیر چشامو نشوره

دوربین لوبیتل مهریه مو

اگه با هم بخوریم

هلهله های من وتو

چطوری ثبت می شه؟

من : عشق من!

آب ها لنز مورب دارند

آدمو واروونه ثبتش می کنند

عکسمون تو آب برکه تا قیامت می مونه

نازی : رنگی یا سیاه سفید ؟

من : من سیاه و ...تو سفید

نازی : آتیش چی ؟ تو آبا خاموش نمی شن آتیشا؟

من : نمی دونم والله

چتر رو بدش به من!

نازی : اون کسی که چتر رو ساخت عاشق بود؟

من : نه عزیز دل من ‚ آدم بود

 

نظرات  (۸)

نه عزیز دل من ‚ آدم بود  ادم بود ادم بود........
پاسخ:
از ته اینجا
  • امین مختاری
  • زیبا بود مرسی
    .
    پاسخ:
    ؛
    خاک داغ کویر لوت وسط کاسه  سرمون بسکه خریم خریت به الفعل خریت جاری و ساری
    پاسخ:
    از ته قبرس
    امروز چند شنبه است؟
    پاسخ:
    ما خود تمامی روزهاییم ای دوست
    نازی زیر چتر...
    پاسخ:
    با سه نقطه
    خیلی چسبید. مخصوصاً قسمت من سیاه و تو سفید. معرکه بود
    پاسخ:
    مرسی. به شاعرش میگم.
    :

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی