خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

Unknown

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۵۷ ق.ظ

از هیکلِ استخوانی ام

روی تخت

بودایی می سازم

و ذهنم را

تا انتهای ظلمانی ترین منظومه ها

به دنبال خدا می فرستم

و دعا می کنم:

- : خدایا!

گربه ای برسان

تا این همه کلاف را کلافه کند!

نظرات  (۷)

به صلا :  گربه هام بهار میزان هنوز جفتگیری نکردن کارت با سگ اگه راه میوفته 8 هفته دیگه می تونم بفرستم که کلافت کنن تبریک می گم به خودم به فرناز : شما به خودت نگیر دعوا زنو شوهری هستش
پاسخ:
خودم؟
خودش کدوم دعوا؟
قسمت اول جمله مهمه (به خودت نگیر) قسمت دوم جمله فقط برای تاکیده هیشکی قرار نیست با هیشکی ازدواج کنه من اینو تضمین می کنم  هان هیچی اصلا این یعنی حالت خوبه خونواده خوبن سلامتیاین در قابلمه کشت مارو
زیاد خودشو اذیت نکن.انقدم در قابلمه در قابلمه نکن.من فک میکردم اینجا همه از اونایی هستن که هیچی رو جدی نمیگرن و در عین حال همه چیو ...اصلا به من چه.بزنین همه دیگه رو به دو نصف یا بیشتر تقسیم کنین.من به خودم نگرفتم.خودش بعضی وقت ها چقدر بد حرف میزنی.یعنی معنی حرفات خیلی بد میشه.سکوت می کنم.
بعضی وقتا.... نه من همیشه بد حرف می زنم ادما بعضی وقتاشو می فهمن  در مورد در قابلمه اون داستان داره من اصلا شمارو با دره قابلمه مقایسه نکردم نعوذ به الله زودم عصبانی نشو  
اخ اخ این مغز تصویری شده مایع دردسر من به خودش : من همه چیز رو جدی می گیرم  در عین حال هم ندارم جدی می گیرم پس هستم کلا جزو اینجا و اونجا و هر جا هم نیستم  تنهایی اومدم قرارم نیست جزو جایی بشم قرارم نیست چیزی یا کسی جزوم بشه صداش کردم جواب داد صدام کرد جواب دادم   واسه همین اینجام  سکوتم نمی کنم  
  • حامد داراب
  • [این متن را با بغض بخوان]آری برادر اینگونه بودکاری جز این ازمان بر نمی آمد که مضطربانه لبخند بزنیمسوار ماشین شدیم و برگشتیمآن شب از کمونیسم با صدای بلند حرف زدیموقتی رفت انگار نه انگار که سرو کله اش آنجا پیدا شده بود و من همه ی چیزی که دیدم یک کفش کهنه بود که افتاده بود توی آب.نمایشعر و سینما تجدید مطلب شدبا گوشه هایی از نمایشعر : زنانگی در آستانه فروپاشی عصبیبا خاطره ای از:غزاله علیزادهباعشق در بعد ظهرو حرفهایی دیگر....
    پاسخ:
    بغض؟ من؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی