خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

گزارش

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۰۸:۵۹ ب.ظ

اجسامِ زرد

چشمانِ زرد

بویِ بدِ زرد

و هنوز غوطه وَرَم در این دنیایِ زرد

من وام دارِ توأم؟

من وام دارِ توأم!

ساکت می نشینم و به صدایت گوش می دهم

باشد ، این هم برای تو

تمام آسمان

گهواره ی کودکِ زردِ خیالِ من است

لاجرم،

لالایی می خوانم برایش تا خوابش نبرد

چه می گفتم؟!

گفت: این جا چه می کنی؟

گفتم: راه ، مرا به اینجا آورد.

-       : هنوز زود است

-       : دیگر دیر شده است.

-       : مرا می شناسی؟

-       : کاش نمی شناختمت

و برایم نگاهبانانش - که خود نمی دانستند - را فرستاد

پا پس نکشیدم

-       : دیگر بس است!

-       : بس است بس است بس است بس است بس است بس است بس.......

و کودک آرام خوابش برد

آرام هزاران کرمِ بدبو در سرم نفوذ کردند

و چون دست نداشتم

نمی توانستم سَرم را بگیرم

و چون دهان نداشتم

نمی توانستم فریاد بزنم

و ترکیدم!

ذرات وجودم به فضا رفتند

و من همه جا بودم

در یک جا

مادرم را دیدم که نمی خندید

پدرم راه می رفت

و آن قطعه ی بدبویِ خلقت

با چشمانِ زل زده اش نگاهم می کرد

انگار نمی دانست من همه جا هستم

من بودم

 رفتم،

ایستادم،

خوابیدم،

در همان لحظه

و پی بردم

که صدای سکوت بلندترین صداست

و دیگر نبودم!

 

دوشنبه 3 اردیبهشت 86 ساعت 11:12

 

 

 

نظرات  (۷)

.                                                                                                        .
منو ندیدی چیکار میکردم؟
پاسخ:
مطمئنم که اونجا نبودی
کسی این تاریخ رو یادش نمی آد؟
من اونموقع نبودم.
هستم صلا.جایی بین کوه و بیایون
وای تصور اینکه کرم بیاد تو سرت وحشتناکه. وحشتناک تر اینه که دست و دهن نداشته باشی تا فریاد بزنی
پاسخ:
فریاد؟ یه بار دیگه هم گفتم!«فریاد ، کزین حالت، فریاد نمی دانم»
من گفتم این خودش آشنا میزنه.نه برای من ها.صلا یک تحلیلی از شما ها کرده که بیا و ببین البته تو بلاگ من.نمیدونم چرا...خودش فخودش رو لو داد.خودش بی تو سابق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی