خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

تولد شما هم مبارک لر زرده

کادوتم آماده س گذاشتم بغل دست میزرا عبدالله

راضی باش از ما

نظرات  (۸)

تولده؟؟؟ای بابا خب قبلش یه ندا میدادی دیگه صلاااازرده تولدتون مبارک ...حالا زیادم دقیق نباشه به جایی بر نمی خوره ها...  من یکیو میشناسم از سن دقیقش بی خبره تولد به کنار..بنده خدا بین چند سال ویلونه..خب زرده چند ساله شدین؟
پاسخ:
من؟ ندا؟ می خوای برا من حرف در آری؟
فکر کنم 24
  • کی بجز ژنرال؟
  • من نمیدونم حضرت غلامحسین و خوده زرده نظرشون چیه اما حجت صلاست.پس تولدت مبارک زرد ترین واژه’ میمون تیمماخوبه.
    صلا بهتر نبود جای این عینکه یه پتی /نفتی چیزی میذاشتی؟
    پاسخ:
    آدما رو با عینکشون باید شناخت ژنرال راستی عینک خودتو یادته ژنرال؟؟؟
    صلا بعد سربازی ویدئو کلوپ زدی؟؟؟؟؟؟؟ تو دست و بالت چی داری؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه داداش! رابط فیلمم آدم خفنیه. برا هر کسی رایت نمی کنه.باید من سفارش بدم. راستی یه سئوال تمام کسایی که ازم فصل 5 لاست رو می خوان دخترن! چرا؟؟
    ژنه جان مرسی ایشالا نصیب خودتون بشه
    دلیلش مشخصه چون پسرا وقتی فصل چهار تموم میشه اگه cd ها رو نشکونن می دنشون به کسی آخه داستان یه دفعه می ره سمت این بتزی ها که دکمه می زنن غیب می شن و این حرفا و تازه آخرای فصل چهار کمتر شخصیت مورد علاقه پسرا، اون پیره مرد فلجه (اسمش یادم رفته) رو نشون می ده
    خدا دیگه هیچی بهت نگفت؟ فقط همین بود؟ مواظب چشمات باش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی