خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

برایِ ماسکِ سبزم که دلم خیلی براش تنگ شده

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۸۹، ۰۷:۵۲ ب.ظ

 

می دانم چه می کشی!

و چه سخت است وقتی که می فهمی تمام عمرت را

در مقابل هیچ ایستادی

اما آن هیچ برای من، هیچ نبود

داشتم مرور می کردم خاطراتم را

و یاد تو افتادم که همیشه میانجی بودی بین من و ما

و حال که تو را گذاشته ام کنار

حسرت می خورم که هیچ گاه ندانستی

 که به جای دور انداختن

 می توانستم تو را بشورم!!!

 

 

نظرات  (۳)

هی الان چند روزه سرمو بالا نیوردم هیچ میدونی وقتی 4 تا گل می خوری آدم چه حسی داره اونم از کی از یه مشت نازیه ... اونم از اسپانیا که به تورس بازی نمیده هی هی هی هی
پاسخ:
می فهممت عزیزم ولی چه کنم که قهرمان از الان مشخصه!!!!
  • تیمماخوبه
  • قهرمان کیه بجز اسپانیا؟ای بی شرم تو اونو دور انداختی؟؟؟؟الاهی که راه نفست بند بیاد اون از نفس به تو نزدیک تر بود.
    پاسخ:
    آره می دونم اما خیلیا هم منو دور انداختن فکر کنم دلیلش این باشه (بیجه)
    آنقدر که به این فضای سایبر می آیی، به یان آدمها هم بیا! (مثل من نباش!)کاش اسپانیا ببرد این جام را، اما آلمان بد جور خوب بازی می کنه و بهش هم نمیاد!
    پاسخ:
    چه میشه کرد که اون آدمایی که میگی یادشونو به رویِ ما بستن- در تماس باش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی