خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

نامه هایشان

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 

آن ِ من....

آنِ من ، به منُ مامانُ گنچشک ها برده است

وشعر وجودش قافیه یی محال دارد

آنِ من 2% رماتیسم داردُ محبتُ صفا ....

آنِ من ، فرشته یی را مانَد

که دوبالِ سفید ندارد

و همیشه از کفش هایش ناراضی ست

آنِ من ، بابونه ایی را مانَد که راه می رود،

با غنچه ی زردِ دلش

کج راه می رود و پای چپش به پُشتِ پای راستش می گیرد،

وقتی حضورِ صمیمیِ عشق را حوالیِ خیابان احساس کند

آنِ من ، به گُلِ غریبی می ماند که در کرتِ پیاز روییده باشد

سفید با پنج برگِ کوچکش...

آنِ من ، اشکِ زنِ جوانی را می ماند،

به صورتِ پهنِ تاریخ،

در ابتدای آلبالویی تاریخ

آنِ من ، در همه ی عکس هایش

هارمونی و تعادل را حفظ می کند!

 

 

نظرات  (۱)

salamberuzam fontam engilishe hal nemide nazar badam.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی