خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

من قناعت دارم

به تو و هر چه که با هم داریم

نه! میندیش که از دوری تو می میرم                  زندگی شیرین است

نه!مپندار که از سردی چشمان تو می لرزد تن

پشت قندیل نگاهم دیگر              داغ یک کرسی گرم        حسرتی دیرین است

من!

به اندازه ی یک کوه یخ قطب شمال

به هواهای زمستان تو عادت دارم!

 

نظرات  (۱)

سلاممن به اندازه یک کوه یخ قطب شمال به زمستان هواهای تو عادت دارم...اینو اولین بار زیره ظبقه بالای یه تخت دو طبقه تو یه خوابگاه دیدمخیلی خوشم اومد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی