خوب بو بکش پدرجان

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۲۳
    254
  • ۰۱/۰۴/۱۳
    253
  • ۹۹/۱۲/۲۹
    249
  • ۹۹/۱۲/۰۹
    -
  • ۹۹/۱۲/۰۷
    248
  • ۹۹/۱۲/۰۵
    247
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    245

خدا

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۸۸، ۰۸:۱۸ ب.ظ

مال کافکاس فکر کنم....

خدا ، زندگی ، حقیقت. این ها فقط نام های مختلفی هستند که به یک واقعیت داده ایم.فقط تجربه شان می کنیم.واقعیتی که به آن نام های گوناگون می دهیم و می کوشیم به نحوی از عهده ی درکش برآئیم ، در رگ و پی و حواس ما جریان دارد.در درون ماست.شاید به همین علّت است که نمی توانیم نسبت به آن دیدی وسیع داشته باشیم. آن چه واقعاً قابل فهم است ، راز است ، تاریکی است.این جا مأوای خداست. و چه بهتر ، چون بدون این پوشش محافظ ، ممکن بود بر خدا غلبه کنیم که در خصلت بشر است. پسر ، پدر را از تخت فرمانروایی به زیر می کشد. اینست که خدا باید در تاریکی پنهان بماند. چون انسان نمی تواند به او نزدیک شود ، دست کم به تاریکی پیرامون الوهیت حمله می برد. به درون این شب یخبندان آتش می اندازد . ولی شب انعطاف دارد . عقب می نشیند . این است که دوام می یابد و آن چه فنا می پذیرد تاریکی فکر بشر است ، سایه روشن قطره ی آب!

 

 

نظرات  (۵)

چه کردی با دل من؟
سلام:لعنت خدا /شیطان و سایر قطب های عالم امکان بر تو و همه تیمماخوبه ای هایی که در زمینه فاوا بقول خودت دچار اختلال هستند.این دکون روز 19 دی باز شده و من امروز 17 بهمن باید بفهمم؟اونم چجوری؟پست خیابون رو ول کردم اومدم کافی نت.الان همه ماشینا و آدما و ترافیکا و میدونا و خیابونا دارند بهم دژنام میدن که چرا گیج و سر در گم ویلونشون کردم وسط این شهر بی در و پیکر.دستام از سرمای خیابون یخ کرده بیشتر از این نمی تونم بنویسم رفیق.میام طرفت.
سلام ژنرال داریم لنگامون از تو کشو ور می داریم به دل نگیرید
تو هم مارو مسخره کردیا پسر.هر روز پست رو بپیچون بیا کافی نت اینجا رو چک کن آخرشم هیچی اصلا خبری نیست آخه رفیق پست خیابون مسذولیت داره نمیشه راحت پیچوندش کلاس دکتر رجامند که نیست که بپیچونیش اب از آب تکون نخوره.
سلام ژنرالجان بچه م هی آماده باش می خورم دهنم تعمیر شده جون داداش!اما یه چیزی دارم برام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی